poniedziałek, 28 grudnia 2009

Zmiany.

Witam wszystkich po jakże długiej nieobecności. (Nie ma to jak mówić do siebie ^^)

Święta, święta i po świętach... Ale muszę się Wam pochwalić, iż chyba dostałam najlepszy prezent w swoim życiu. Nie chodzi o jakiś ful wypas komputer czy inny sprzęt. I właśnie to ma swoją magie.  Dostałam bilet na koncert Rock in Arena. Ciesze się bardzo, że dostałam pod choinkę wspomnienia. Tzn trzeba będzie je dopiero zrobić, ale już czuje, że będzie super.
A dziś dzień zmian. Cały dzionek dopieszczałam pulpit (dziękujmy DA za piękną tapetę), a gdy skończyłam przeniosłam się na bloga. Mam nadzieje, że się Wam podoba ^^ Szablon jest połączeniem layoutu, który robiłam na stronę o folk metalu oraz poprzedniego domyślnego schematu (tutaj podkradałam głównie fonty). Ma ktoś pomysł na nagłówek? Chcę umieścić jakiś obrazek, ale nie mam pomysłu -_-"


Pozdrawiam ^^
Onnellista uutta vuotta! =) (Czyli szczęśliwego nowego roku. Najzabawniejsze, że owe słowa pojawiają się w reklamie Nordei. Mój dzisiejszy szok podczas-śniadaniowy ^^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz