piątek, 20 maja 2011

Nowa wakacyjna odsłona bloga

Witam wszystkich Was! Dziś chciałabym zaprezentować nową odsłonę bloga!

Jako, że zbliżają się wakacje - motyw jest zielony. Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu.

Moim zdaniem jest bardzo świerzy i daje pozytywną energię >.<

Postaram się by nie była to jedyna niespodzianka czekająca Was w najbliższym czasie ;) Choć trudno mi sprecyzować jakiś termin.

Nie mam nic dziś poza zmianą layoutu do zaoferowania, tak więc pożegnam się z Państwem na dziś i pójdę dalej korzystać z moich wakacji ;)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. wooooow!! bosko: 1. jest zielono, 2. piszesz :D
    jak wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalinko: Ale że się podoba czy że się nie podoba? :D

    Jakoś leecą :D ale to Ci odp prywatnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz Twój blog jest bardziej oczojebny od mojego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej! A Twój jest czarny! No patrz! xD

    No ale wakacyjna nowa odsłona :d Więc miało być zielono

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem dlaczego jak wchodziłam z mojego blogrolla nie widziałam nowych postów D: (a na czytnik jestem zbyt leniwa, żeby sprawdzać).
    wekejszyn wekesjszyn ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń