wtorek, 29 grudnia 2009

Hyvää syntymäpäivää Verenko...

Chciałabym złożyć sobie życzenia. A co tam. Mam taki kaprys xD No to trzy...czte...ry... (wszyscy razem)

Hyvää syntymäpäivää Verenko... =)

No. To załatwione.


Życze Nam długiej przygody na tym pięknym czymś zwanym blogiem ^^

Pozdrawiam wszystkich którzy mnie kochają i tych którzy nie... A co... Dziś wszyscy dostaną całusa :*

<( ^w^ )>

Edit:
Musiałam! Musiałam.
MUSZĘ się pochwalić co dla mnie moja mała kochana Irenka zrobiła. Czytajcie ^^ i podziwiajcie.

lat dużo temu,
bo już siedemnaście,
urodziło się to takie właśnie
ku rodziców zdumieniu
małe, różowe, tak słodkie
jak bezbronne i wiotkie


dziewcze to rosło
aż w końcu wyrosło
mądre i kochane
ogółem lubiane
kończą mi się rymy
więc skończę wypociny


wspaniała Verenka!
dziś życzenia składa Ci Irenka


Kocham :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz