piątek, 7 maja 2010

Zmiana w Google Narzędzia dla Webmasterów

Trzeba przyznać że Google rozwija się dynamicznie. Co chwila coś się zmienia. Jako że używam tego narzędzia na co dzień i zauważyłam coś nadzwyczajnego to dziś pokaże wam zmianę w Narzędziach dla Webmasterów ;)

Więc przejdźmy do rzeczy. Zmiany jakie znalazłam dzisiaj to:
  • Hasła pod jakimi nasza strona wyświetla się w Google można teraz oznaczyć gwiazdką. Ułatwia to śledzenie tylko konkretnych wpisów redukując przy tym przeszukiwanie długich list.
  • Nie trzeba na czuja wybierać najnowszych statystyk. Ja osobiście zawsze sprawdzam te najświeższe informacja, zresztą kto nie? Przecież przeglądanie zeszłego tygodnia przez najbliższe dwa jest stratą czasu. Wcześniej zawsze wybierałam przedział dzień poprzedni - dzisiaj i cofałam dzień poprzedni aż w końcu pojawią mi się jakieś dane. Teraz nie można cofnąć się dalej niż do dnia z którego podane są informacje.
  • Nie wiem jak wyświetlenia (jak się dowiem to tutaj napiszę ;)), ale kliknięcia są pokazywane bardziej dokładnie. Nie ma już pokazanego <10 tylko na dzień 5.05 mam 5 klików :D Cudnie, nie? Wydaje mi się że zaokrąglone do 5, bo miałam tego dnia 8 wejść pod hasłem Verenka.
To chyba na tyle. Krótka newsowa notka :) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz