sobota, 12 grudnia 2009

Tęskniliście?

Hihihih... Daaaawno nie pisałam. Ciekawe czy tęskniliście? Nie? Tak myślałam ^^

Nie mam w sumie żadnych złotych myśli do napisania. Mogę Wam jedynie opowiedzieć co u mnie. Nie chcecie? Bywa. I tak opowiem! ^^

No to jak niektórzy wiedzą mam rozwalony paluszek. Jest coraz lepiej ale i tak muszę pisać tylko 8 a nie 10 :( Co jest niekomfortowe.

Ale stało się za to coś o czym myślałam już od... czerwca? Tak, chyba tak. Wybłagałam na mikołajki pada do pc ^^ No i poszukuje fajnych gier, w które dobrze by się na nim grało. Sama mogę polecić oczywiście zainteresowanie się pcsx2 (emulator PS2) i Okami ^^ Działa dość dobrze. Dość, bo jak nagrzeje się procesor i wiatraczki mocno chłodzą to czasem wydajność spada do 20% i się tnie, ale to tylko wina mojego grata. Z takich natywnych gier to polecam Dreamfall. Kuzynka mi to przywiozła i myślałam, że to kolejny szajs dla dzieciaków, ale nawet spoko gierka. No i wsparcie pada ma pierwsza klasa. Oczywiście świetnie sprawuje się NFS (u mnie w wersji Carbon). Nie grałam dłużej, ale skonfigurowałam też Morrowinda, więc pewnie też przednio na tym działa. No ale tak czy owak poszukuje kolejnych gier wiec jestem otwarta na propozycje ^^

Cóż mogę więcej powiedzieć niż lać wodę przez kolejne pół strony? No więc się zamknę.

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. teeeskniiilaaaam!!!!!!!!!!
    ja nie wiem o polecic Ratched 'n clan? xd

    OdpowiedzUsuń