niedziela, 30 sierpnia 2009

Przygode czas zacząć =)

Tralalala. No tak. Początek jak to na moim poziomie. 3 razy sprawdziałam wszystkie funkcje zanim zabrałam się za nadrabianie treści, ale co tam. Dusza informatyczna zawsze wygrywa xD
Dzień pełen wrażeń. Po północy naprawiłam libre.fm :) W końcu znów działa. (Chcesz czytać dalej?)  A teraz założyłam to śmieszne cudo oraz to cudo do którego jest link po prawej ^^ Czyli blogger i twitter strzeszcie sie! Verenka nadchodzi! Oj tak. (Naprawde dalej to czytasz? Wow. Wytrzymały zawodnik z Ciebie. Nie łatwo będzie Cie złamać co?)
Ktoś ma jakiś pomysł? Dooobra walne ten tekst. Za 34 godziny i 3 minuty rozpoczęcie roku szkolnego. Bleee. *wzdryga sie* Nie bijcie!
Pozdrawiam... No wszystkich którzy wytrwali do końca =) Jesteście mocni :P

2 komentarze:

  1. *bije* ;> Jestem Lesia i jestem złym twardym zawodnikiem. ^W^

    :* bloodsuckerku

    OdpowiedzUsuń