czwartek, 12 marca 2015

Rysowanie rysikiem w OneNote

Nowy semestr i nowe aktualizacje oprogramowania. Microsoft uraczył mnie nową funkcjonalnością w OneNote, którego zaczęłam używać na studiach.

Co nowego?


Aktualnie na urządzeniach z jabuszkiem możemy rysować w OneNote! Taka opcja do niedawna nie była dostępna, jednakże nowa aktualizacja to przyniosła. Nie jest to innowacyjne, w końcu wersja Androidowa już dawno to miała. Istnieje też wiele produktów które posiada taką funkcję.

To czym się wyróżnia?

Zawsze w takich momentach używałam Penultimate - jednak tam nie wklepie tekstu za pomocą klawiatury. OneNote świetnie łączy obie funkcje i pozwala mi wybrać metodę jaką w danym momencie preferuje.

Wrażenia sensualne

Oczywiście takie pisanie nie jest takie samo jak na kartce. Pod wieloma względami wolę jednak sięgnąć po analogowe metody. Jednak jeśli mam już wklepane notatki i chcę tylko coś kolorowo podkreślić OneNote pozwoli mi na to w świetnym stylu. Działa on płynnie i realistycznie. Parę razy tylko zdarzyło mi się rozproszyć urządzenie swoim nadgarstkiem, jednak nie zdarzało się to tak często. Płynność zostaje zachowana, przynajmniej na ten czas, bowiem jestem świadoma iż jak zwiększy się ilość danych do wczytania to będzie coraz gorzej. Z tego przydziału prawdopodobnie wrócę z podsumowaniem pod koniec semestru, jak to narzędzie spełniło się w swej roli - czekajcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz