poniedziałek, 6 października 2014

Produktywność w OneNote

Zawsze byłam zafascynowana tym programem, jednak nigdy tak naprawdę nie miałam do niego pełnego dostępu, ażeby sprawdzić czy idealnie pasuje do mojego stylu. Niedawno natomiast dowiedziałam się, iż można go za darmo ściągnąć. Postanowiłam to zrobić.
Okazuje się, iż idealnie pasuje do mnie.

Zalety

  • podział na zeszyty, sekcje i strony daje możliwość łatwej organizacji
  • pisze tam gdzie ja chce, a nie tam gdzie muszę
  • wstawianie mediów jest łatwe
  • na wykład wystarczy wziąć ipada, bowiem jest appka na iosa
  • mogę powtarzać notatki w tramwaju z mobliną wersją na androida
  • szybko udostępniam zeszyty koleżanką
  • inny komputer? nie ma sprawy! zaloguj się do wersji online.

Wady

  • zdarzyło mi się zawiesić dzięki niemu system
  • generalnie momentami uciążliwy
  • czasem pojawiają się błędy w synchronizacji

Podsumowanie

Definitywnie ta forma bardziej odpowiada mi niżeli ręczne notatki na ipadzie. Stąd wniosek iż będę kontynuować tą metodę w tym semestrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz