sobota, 7 sierpnia 2010

Międzylądowanie w Bydgoszczy

Można powiedzieć, że aktualnie rozpoczęłam swoje międzylądowanie w Bydgoszczy. Dziś wróciłam po 2 tygodniach pobytu w Lublinie, a we wtorek jedziemy do Norwegii ^^


Pisze w sumie aby powiedzieć, że żyję. Także że chyba nigdy się tak nie wynudziłam w życiu jak tam. No ale jestem w domu. Choć teraz też nie jest za fajnie.. nieważne.. nie będę tego zdradzać, gówno Was to obchodzi i tak ;)

Chcę powiedzieć, że mam dla Was opowiadanko. Zła wiadomość to taka że nie mam czasu go przepisać - jest w formie papierkowej ^^

To tyle opowieści Verenki na dziś.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam ^^

2 komentarze:

  1. A co miałam robić? To chociaż pisałam! :D Nie wiem czy to fajne bedzie... Mam nadzieje... to było zainspirowane psem kuzynki ^^ i naszymi sms Lesiu ^^

    OdpowiedzUsuń