piątek, 25 czerwca 2010

Krótkie rozważania z powodu braku twórczej weny.

Nie znalazłam żadnych nowinek technicznych. Nie mam też nowej części opowiadania. Ogólnie nie mam nic, ale i tak postanowiłam napisać tę notkę, ponieważ obiecałam sobie, że będę częściej dawać znak życia ;)


Jeśli chodzi o poprzedni konkurs moim zdaniem najlepszy tytuł to "Numer zastrzeżony" który wymyśliła nasza Grosia. Brawa i owacje dla niej *wstaje i klaszcze* :*

No ale obiecałam Wam rozważania i będą rozważania.

Wiecie, że teoretycznie jestem uczniem klasy trzeciej? Klasy maturalnej? Jak to zleciało!?! Gdzie się podziały te wszystkie dni? :>

Pamiętacie jak przyszliśmy do VILO? Teraz będzie to nasz 6 rok! Stare wyjadacze, znające każdy kąt. Nie wiem jak będziemy mogli rozstać się z tym budynkiem. To zawsze będzie nasz kawałek świata.

A już niedługo nasza rocznica! :D Gdzieś w sierpniu 2009 założyłam tego bloga. Kto by przewidział, że przetrwa tak długo i że posiadanie go sprawi mi tyle osobistej satysfakcji? :>

Do tych luźnych rozważań dodam także iż polecam film Requiem dla snu (Requiem for dream) lub nawet sam jego soundtrack. Dziękuje Konradowi, który mi go dał naprawdę zarąbisty ;)

Teraz każdy z nas odpłynie w ciszę i spokój wolnych wakacyjnych popołudni - wolnych od obowiązków dnia codziennego, wolnych od szkoły i zachęcających do życia swoim uśmiechem słońca.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Też będę tęsknić za moją starą budą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 lat?! masakra. podoba mi się określenie nasz kawałek świata :D
    eej że zapomniałam o Waszych blogach teraz mam zaległości ;(

    OdpowiedzUsuń