środa, 24 marca 2010

Dlaczego ludzie nie korzystają z nowoczesnej technologii?

Namawiałam parę osób na korzystanie to z tego to z innego serwisu. Zgadnijcie co mi odpowiadali? "To za trudne" "To nie dla mnie" "Nigdy tego nie ogarnę" "A po co to?". Niestety przez takie odpowiedzi zostaje sama. Nie mam czasem jak nacieszyć się daną technologią, ponieważ większość takich aplikacji Internetowych polega na kontaktowaniu się czy pracy WRAZ ze swoimi znajomymi. Pytanie pozostaje dlaczego ludzie są tacy niepewni jeśli chodzi o korzystanie z nowych serwisów.


Wiem, iż do ogarnięcia niektórych aplikacji dla osób nietechnicznych czasem potrzeba wiele czasu, jednak jeśli teraz poświęcisz go trochę w przyszłości możesz dużo zaoszczędzić. Ludzie powinni chcieć podjąć takie ryzyko. It's fun! Really! ^^

Wiem, że jestem fanką wszystkiego co nowe i związane z komputerami i ja w przeciewieństwie do innych czerpie przyjemność z siedzenia którejś godziny i oglądania/badania itd jakiejś nowinki technicznej. Czasem jednak warto zobaczyć coś nowego. Kiedyś dawno temu internet nie był tak popularny. W sumie to nawet ja pamiętam czasy kiedy codzienny dostęp miało tylko nielicznych znajomych. A dziś? To codzienność, po prostu nic nowego. Moją jedyną nadzieją w tym temacie jest to iż uważam że prędzej czy później środowisko wymusi adekwatne używanie technologii.

1 komentarz: