sobota, 20 marca 2010

Scarborough Fair

No w końcu coś tutaj wklepie. Tęskniliście? Tyle rzeczy się działo mniej lub bardziej istotnych, a weny nie było ani widu ani słychu. Zresztą teraz też nie ma weny na pisanie, ale mam dla Was coś innego ;) Lepszego... Prawdziwa niespodzianka! Ale jestem zła i niedobra i powiem dopiero później Więc czytaj dalej :P (szantaż na przyciągnięcie czytelników? wąąątpie :P)

No więc niedawno zaopatrzyłam się w najnowszy album Leaves' Eyes (dzięki przypomnieniu Lesii). No to może trochę o nich. Jest to zespolik z Norwegii, wykonuje gothic metal no i znam go przez brata. W sumie co ja będę opisywać?! Wkleję Wam po prostu video i wszystko się rozjaśni ^^. Utwór ten jest oficjalną zapowiedzią (czy jak to tam można nazwać) Njordu - najnowszego albumu. Enjoy!



Pamięta ktoś jak podniecałam się gostkiem z włosami do kolan?! To własnie jest w tym teledysku. Gościu nazywa się Alexander Krull ;) z Niemiec

Jednak na tym nie poprzestanę! A co! Znacznie piękniejsza piosenka to Scarborough Fair. Jest to tradycyjna ballada! Leaves' Eyes ma ją w 2 wersjach - albumowa (gitary itd) oraz akustyczna na singlu My Destiny.

Jak już wrzucam tak z YouTube to pojdę na całość i zamieszczę Wam wykonanie tej piosenki w wykonaniu zespołu co się nazywa Celtic Woman. (po prostu takie znalazłam xD)



A na koniec obiecana niespodzianka! Też audio, lecz trochę inne. Oto prezentuję Scarborough Fair wykonywane na mojej kochanej gitarce przez moje dwie piękne łapki.
PS. Nie krytykować w końcu było to może po 1 godzinie nauki! I tak jestem dumna! ^^
PS2. Zauważyliście wychwalanie? Zaczęłam pracować nad sobą ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz