sobota, 3 kwietnia 2010

Stereomood - radio dostosowane do nastroju.

Od mojej małej słodkiej Kalinki dostałam maila mówiącego iż mogę wspomnieć o stronie którą znalazła - stereomood.

Co to jest stereomood? 

Stereomood to internetowe radio, które dostosowuje się do Twojego nastroju. Np mówisz, że jesteś sad i radyjko puszcza Ci utwory które są smutne. Proste, logiczne i łatwe. Bez żadnego wysiłku.

No to teraz trochę moich przemyśleń... 

Oczywiście nie jestem jakoś powalona przez to radio, albowiem nie gra muzyki, którą słucham ;) Patrząc na dane utwory to stwierdzam iż często są adekwatne jednak parę razy nie zgodziłabym się że to pasuje do danego nastroju (to pewnie kwestia gustu).

Nie wiem czy jest to tylko moje odczucie czy innych też, ale ja nie widzę praktyczne żadnych supermegahiper gwiazdusiek z tv które lecą. Ciekawe.

Co do stwierdzenia Kalinki że to nowa technologia to czy ja wiem... Pomysł jest naprawdę bardzo dobry i trafiony, jednak od strony technicznej to co tam jest? Tagowanie utworów, a potem losowanie muzyczki z daną labelką i odtwarzanie jej. To samo robi LastFM tylko że tagi to nie utwory a gatunki muzyczne. Choć w sumie spotkałam się z tagiem sad. ^^ A Laścik definitywnie swoje latka ma.

Jednak trzeba przyznać iż polecam stronę dla ludzi mniej wybrednych niż ja i bardziej otwartych na nowe gatunki.

2 komentarze:

  1. Ja Ci tylko powiedziałam, że coś takiego znalazłam. Sugestii to tam było mniej. I tak mi się skojarzyło z Twoim blogiem xP
    Fakt, nie jest to może idealne i rzeczywiście nie dla Ciebie (;P)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam koffam mojego laścikafm xD
    Swoją drogą ciekawy pomysł z tym radiem, ale i tak trzeba by było je dopracować ...

    OdpowiedzUsuń