niedziela, 20 marca 2011

Mad World

Przepraszam, że dawno nie pisałam. Oczywiście obiecuję poprawę. Na ile jest to prawdą? Zobaczymy...

Nie będę owijać w bawełnę. Nie ma o czym pisać. Może dlatego, że rzeczywistość mnie przerasta? A może dlatego, że rutyna pochłoneła mnie doszczętnie?

Aktualnie nie mam nic do zaoferowania. Żadnych tkliwych przemyśleń, żadnych nowinek technicznych. Po prostu wszechogarniająca pustka wygryzła każde słowo, które mogłabym napisać.

Ale jednak nie zawiodę Was... Przynajmniej postaram się... Z samego dna tej szarej rzeczywistości wyciągnełam dla Was piosenkę, która całkowicie odzwierciedla życie...



"All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races, going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses, no expression, no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow, no tomorrow, no tomorrow

And I find it kind of funny, I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you, I find it hard to take
When people run in circles it's a very, very mad world
"
Mad World - Gary Jules

I wyobraźcie sobie te biedne dzieci, które patrzą na Was z nadzieją myśląc o lepszym świecie, którego nigdy nie dostaną...

6 komentarzy:

  1. bardzo fajna piosenka i tam jest Jake Gyllenhaal :D chyba muszę obejrzeć ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha a widziałaś ten klip?
    http://www.youtube.com/watch?v=Pu0CyPXF5zA&NR=1
    boski;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śmiem zauważyć że nie klip jest istotą tego posta... ale fajnie że się podoba (mi też) :P

    nie mam Wioluś pojęcia co zrobić. to może Cię przytulę tak po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolciu:
    Taa... Natchnełam się na niego z czystej ciekawości...
    Co do filmu, to ja w sumie musze go obejrzeć w całości... Bo oglądałam go troszkę na podglądzie i bez zaangażowania aż do momentu tej piosenki (która jest chyba w ostatnich 5 minutach >.<)

    Irenko:
    Klip jest bardzo ważny... A raczej muzyka z tego klipu... Że to wokółniego powstały całe te puste słowa. Że bez niego nie miałybyśmy pod czym pisać komentarzy... :P
    Czy przytulenie coś zmieni? Pewnie nie... Ale próbować możesz... Kto Ci zabroni?

    OdpowiedzUsuń
  5. a Verenka i tak wie że ją kochamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muzyka- uwielbiam i znam
    ogólnie: moja odgrzewana po raz n-ty (gdzie n należy do N) mała myśl. Jedyną osobą, która jest w stanie coś zmienić jesteś Ty. Teraz jest ciężki okres, jeden z najcięższych w naszych życiach. Ale to do matury, a do jej końca jeszcze tylko 2 miesiące.
    Jest ciężko, ale każdego dnia gdy niezdarnie nakładam tusz na rzęsy, to patrzę w swoje odbicie w lustrze. "Jesteś jedyną osobą, która jest w stanie mnie uszczęśliwić" myślę, patrząc jej w oczy, i wychodzę z łazienki.
    hope it helps, even a bit; <3 u

    Miśka

    OdpowiedzUsuń