czwartek, 3 czerwca 2010

Wyniki ankiety

Postanowiłam podzielić się z Tobą wynikami mojej ankiety. Prawdopodobnie w najbliższych dniach postaram się do niej ustosunkować i wstawić coś związanego z wynikami.


No więc wszyscy jednogłośnie odpowiedzieli że blog jest okej. :> Wiadomo oczywiście że inna odpowiedź byłaby odebrana trochę kiepsko dlatego wszyscy grzecznie odpowiedzieli że jest dobrze ;)

Także nikogo nie znudziły filmy. To dobrze bo bardzo mi się podobało tworzenie serii o Weird Al Yankvicu :D

Teraz zajmiemy się pytaniem "Co Twoim zdaniem powinno pojawić się tutaj w większych ilościach?". Pytanie było wielokrotnego wyboru. 3 głosy na Twórczość. Mam już przygotowane opowiadanie trzeba je tylko zbetować i można wstawić ;). 2 osoby chcą dowiedzieć się czegoś o mnie. 2 głosy miała także odpowiedź newsy ogólne choć wstawiłam to tak tak z czystej ciekawości i nie wiem nawet co by to w sobie zawierało. Pojawiła się też ku mojemu zdziwieniu że grafikę. Może trzeba będzie wyciągnąć aparat i spróbować coś stworzyć w tym zakresie.

Definitywnie nie chcieliście aby twórczość była wyodrębniona na osobnym blogu.

Odnośnie formularza z tematami głosy są podzielone. Przyznam że ja bardzo chętnie widziałabym coś takiego. Nie dość, że daje to inspiracje to jeszcze powoduje interakcje z czytelnikiem. A ja cenie sobie wasze zdanie :)

Teraz... Ankieta była "anonimowa" a więc powiem tylko że dziękuję jednej osobie że tak ładnie uzasadniła dlaczego ankieta nie była głupia w jej mniemaniu. Mimowolnie się uśmiechnęłam na ten entuzjazm :D I tak.. Przy następnej ankiecie dam więcej do pisania, choć wtedy ciężej się odpowiada w takiej ankiecie dlatego znajdziemy złoty środek.

I kto powiedział że jak twierdzisz że ankieta nie jest głupia to nie musisz uzasadniać co??! :P

Prawdopodobnie to nie będzie ostatnia ankieta bardzo mi się podobał ten pomysł i podoba mi się efekt :D

2 komentarze: