piątek, 30 kwietnia 2010

Weird Al Yankovic

Hmm... Niedawno zastanawiałam się czy by nie zrobić serii z filmikami Werid Al Yankovica. No i dziś przyszedł ten dzień. Ogłaszam początek. Dziś spis treści oraz pierwsze video! Oraz trzeba wspomnieć iż seria jest dedykowana dla Irenki. :* Enjoy!


Krótka historia, czyli skąd ja to wytrzasnęłam!? 

Tak jak w wielu domach dawno temu, pewnego dnia poszliśmy z rodzinką do sklepu po DVD. No i jak ustawiliśmy je na półeczce, podłączyliśmy pojawiło się pytanie czy działa. Iż nie mieliśmy wtedy filmów na płytach to nie było jak sprawdzić. No ale wtedy przyszedł brat z płytą z dziwnym napisem Weird Al Yankovic na niej. I włączył. Nie umiałam angielskiego wtedy, ale obrazki były śmieszne ^^ Później pewnego dnia ni z gruchy ni z pietruchy przypomniało mi się że on istnieje... No i odkopałam tą płytę. Kiepska jakość, jak kiedyś ludzie z takim czymś wytrzymywali?! No ale jest YouTube! Dobra kończę bo nudne :P

Kto to Weird Al Yankovic?

Muzyk. Robi parodie różnych piosenek. ^^ More?


Spis treści
  1. Smells Like Nirvana
  2. Amish Paradise
  3. Like A Surgeon
  4. Headline News
  5. Ebay Song
  6. White and Nerdy
  7. Beer Song
  8. Which Backstreet Boy Is Gay
  9. Don't Download This Song
  10. You're pitiful
Wraz z dodawaniem kolejnych postów będą się tutaj pojawiać kolejne piosenki ;)

2 komentarze: