niedziela, 25 kwietnia 2010

Reklama procesorów Intel Core

Coś ostatnio mnie naszło na reklamy. Może dlatego iż ostatnio dość często oglądam telewizor? ^^ Dziś prezentuje Wam inną reklamę - Intela

I nie chodzi tu o to że produkt jakiś super, bo w sumie nie znam budowy procesorów itd więc nie jestem w stanie powiedzieć. Po prostu gdy oglądałam tą reklamę moją reakcją było takie "wow, fajna historia rozwoju". Można w niej bowiem zobaczyć jak na przestrzeni lat zmieniały się komputery i internet ^^ I to mi się w niej podoba :> So... Enjoy!

2 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=YJMGXTHD74c&playnext_from=TL&videos=45Tiz9HnJO4&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-2-HM
    ja wolę tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owww... Słodziak... faktycznie niezła! :D Ale jej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń