wtorek, 28 kwietnia 2015

Pakiet minimum - 6 najważniejszych aplikacji Androidowych (kwiecień 2015)

Bez jakich aplikacji nie da się żyć? Co nazwalibyście swoim pakietem minimum? Dziś podziele się z Wami listą aplikacji, których ja używam notorycznie na co dzień. Oto moje 6 aplikacji, które nazywam pakietem minimalnym każdego użytkownika Androida.

Google calendar 

Każdy z nas chce wiedzieć gdzie i kiedy ma swoje kolejne spotkanie. Dzięki Google Calendar jestem zawsze poinformowana. Nawet jeśli nie jestem przy komputerze mam dostęp do swojego rozkładu dnia. Odkąd weszła wersja zawierająca material design aplikacja stała się jeszcze bardziej ładniejsza co poprawia jej użytkowanie.


Financius 

Lubię wiedzieć gdzie znikają moje pieniądze. W celu łatwiejszej optymalizacji zapisuje wszystko za pomocą Financiusa. Apliakcja pokazuje mi ładny wykres, z którego od razu wiem co powinnam ograniczyć. W przeszłości probowałam korzystać z podobnych aplikacji na komputerze, jednak dopiero mobilna wersja zdała egzamin. Aplikacja zawsze była pod ręką dzięki czemu korzystanie z niej było o wiele szybsze.


Flipboard 

Najlepsze narzędzie na zabicie paru chwil czasu. Idealne. Flipboard tworzy dla Ciebie magazyn z artykułami na tematy, które wcześniej wybierzesz. W każdej chwili mogę je przeczytać i już wiem jakie nowości weszły na rynek, jakie wydarzenia stały się dzisiaj czy o czym dziś wszyscy mówią. 


Jakdojade.pl 

Polecam każdemu, kto choć raz pojechał do innego miasta. Idealne by odnaleźć się w gąszczu nowej komunikacji publicznej. Wbrew pozorom przyda się też każdemu mieszkańcowi dużego miasta. Każdy wie jak szybko zmieniają się rozkłady, ;)


SwiftKey 

Pisanie z tą klawiaturą jest świetne! Bardzo szybko nauczyła się moich tendencji i dzięki temu potrafi przewidzieć co będę chciała napisać za chwilę. Dobrym przykładem są święta gdzie mnóstwo razy pisałam to samo lub podobne zdanie. Kopowanie na komórce moim zdaniem było dłuższe, a SwiftKey nauczył się co chce napisać i za pomocą paru kliknięć już podstawiał mi dane zdanie.


Wunderlist 

Zarządzanie listą zadań do zrobienia nigdy nie było prostrze. Listę zawsze mam przy sobie, na jednej komórce lub drugiej, a wszystko się pięknie między nimi synchronizuje. W pracy korzystam z aplikacji webowej w celu śledzenia dodatkowych zadań. Dzięki widgetowi na pulpit telefonu mogę szybko dodać nowe zadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz