środa, 19 maja 2010

Znów nowości - tym razem samouczki w Google Wave

Hahaha... To jest ten moment w którym się ze mnie śmiejesz. Stwierdziłam dziś, że nie mogę pozwolić Ci czekać na kolejną notkę no i trzeba ją spłodzić. Przez długi czas szukałam natchnienia no i jak zwykle Google Wave ratuje mój dzień ^^ Oczywiście gdy weszłam tam pojawiła się nowość o którą Ci przedstawię :)


Pod szablonami pojawił się napis: "Tutorials: train me in the Wave way..." (ang. Samouczki: naucz mnie w stylu Wave).


Oczywiście z ciekawości kliknęłam. Przeistoczył się to w napis: "What do you want to master?" (ang. Co chcesz opanować) i 3 ikonki:
  • Planning an event (ang. planowanie wydarzenia)
  • Drafting documents (ang. tworzenie dokumentów)
  • Brilliant brainstorming (ang. tworzyć genialne burze mózgów)

Wszystkie samouczki składają się z nowej fali (na której pracujemy) oraz z tekstu pomocniczego wyświetlanego po lewej. Ma on na celu ułatwienie korzystania z różnorodnych funkcji aplikacji. 

Planowanie wydarzenia


Tworzenie dokumentów


Burza mózgów


Oby jak najwięcej takich rzeczy, które nowym użytkownikom pomagają odnaleźć się na falach. Wtedy może więcej osób zainteresuje się tą jakże cudowną aplikacją sieciową.

PS. Tłumaczenie z angielskiego autorskie. Mam nadzieje, że nie jest jakoś dramatycznie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz