wtorek, 20 kwietnia 2010

Nowy wygląd Google

Dziś zauważyłam że gdy szukam na Google pojawia mi się klawisz klawiatury koło miejsca do wpisywania. Zaczęłam się nad tym zastanawiać i... Google zmienia swój wygląd!

Jak wejdziecie niezalogowani do Googla na anglojęzyczną cześć to będziecie mogli osobiści podejrzeć jak to wygląda. Niestety nie ma jeszcze wersji dla zalogowanych polaków. A szkoda :(

A oto tutaj dwa zrzuty które na szybko cyknęłam ;)

Nowe strona główna Google

Nowe strona Google - wyszukiwanie bloga Verenki

2 komentarze:

  1. Istnieje sposób na przywrócenie starego Google w przeglądarkach Chrome, Firefox i Opera.
    Jak usunąc menu boczne z Google?
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dużo znajomych którzy na pewno chętnie skorzystają z tych porad.
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń