środa, 2 września 2009

Hehehe.

Pieeekło to piękne miejsce przy tym, co się dzieje w szkole. Jest 2 września. Pierwszy dzień nauki. A ja mam już tyle zadane i tyle tego wszystkiego, że no nie wiem. xD Po prostu się powiesić.

Nie tylko my się boimy Burlińskiej. Pani od franca sieje postrach nawet wśród gimbusów i praktykantek. Wiemy to iż nasza praktykantka miała potok krwi z nosa. ^^ Jednak nie zajęła ona pierwszego miejsca bowiem mały 1 roczny gimbusik miał być pierwszym dzisiejszego dnia. Choć wyglądało to całkiem tragicznie. Jednak jak widzicie żyje i mam się dobrze. Choć w sumie dalej gadam od rzeczy.
Kochana Binia podała nam już terminy sprawdzianów lektur i w ogolę do stycznia. Cholernie dużo tego. Będzie hardo.

Tydzień do premiery From Afar Ensiferum =) Pięęękny album. =) Wiem, bo mam go już może od tygodnia :) Ah te torrenty ^^ Piękny klimat. Dwie piosenki urzekają swoją atmosferą. Są to Twilight Tavern i Stone Cold Metal. Pierwsza piosenka urzeka mostem, który jest w brzmieniu naprawdę epicki. A druga piosenka jest w klimacie... country xD tak to nie kawał. Jest naprawdę świetna =)

Wczoraj leciał Braveheart. Przyznać się. Kto oglądał? Nikt? Tak myślałam, a szkoda. Taka piękna historia o waleczności, honorze i wolności. Poświęcenie z jakim William Wallace dążył do swoich celów było cudowne. Ten film jest magiczny. Ukazuje jak cenna jest wolność. I jak trzeba o nią walczyć. I jeszcze świadomość, że film ma w sobie ziarenko prawdy. Piękne.

Dobra idę porobić coś pożytecznego. Bo już mam 25 minutowy poślizg ^^
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ja oglądałam! Co prawda nie do końca, bo dnia następnego na 7.10 a pozostało mi 6h snu... Wolałam się nie zamęczać ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo. Fajnie grają, ale na zakochanie się to wiesz.... Zbyt krótko się znam z tym albumem :P Ale ja tak mam i już mam kandytatów do "łóżka" na mojej playliscie. Pewno cały charem - czytaj album xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż.. musiałabym obejrzeć CAŁEGO. A niestety nie mialam okazji. Za to sciezka dzwiekowa jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń