czwartek, 30 kwietnia 2015

Aktualizacja Lollipop dla LG L90


Dla wszystkich posiadaczy LG L90 mam dziś dobrą wiadomość! Z samego rana na moim ekranie ukazała się informacja o wyjściu nowej aktualizacji.


Aktualizacja o nazwie kodowej V20A-APR-10-2015 i ważąca około 780MB okazała się Androidem Lollipop!

Telefon po aktualizacji chodzi płynnie. Nie zauważyłam jak na razie żadnych problemów technicznych. Mam wrażenie, że nawet chodzi lepiej. Jednak może jest to efekt Placebo (bo wciąż myślę że jest wolniejszy od LG Spirit).

Wszystkich mających telefon zachęcam do aktualizacji.

8 komentarzy:

  1. Ja dopiero wczoraj otrzymałam update :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie jestesm przed aktualizacja z kitkata na loli, jak trzyma bateria? jak wydajnosci oraz jak z miejscem na 8gb pamieci wewnetrznej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie po naładowaniu system estymuje mi prace do 50 godzin. (Jednak należy podkreślić, że posiadam dwa telefony i przeglądam internet na obu mniej więcej po równo, więc telefon doświadcza połowy mojego normalnego użycia).
      Jeśli chodzi o wydajność to telefon wciąż chodzi płynnie. W sporadycznych przypadkach trzeba chwile dłużej poczekać, ale tak samo było na poprzedniej wersji systemu.
      Jeśli chodzi o miejsce to na moim 8 gigowym urządzeniu zużycie jest takie:
      - appki - 2.9GB
      - system - 4,2GB

      Mam nadzieję, że pomogłam. W razie czego czekam na dalsze pytania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. tak sie dopytyje gdyz czytajac na forach opinie odnosnie aktualizacji sa one dosyc chlodne ( pomijajac wyglad kazdy ma swoj gust oraz wydajnosc bo trudno sie spodziewac iz nagle na 5.0 zrobi sie z tego rakieta). przede wszystkim martwi mnie to iz system jest wiekszy a ART format zapisu aplikacji powoduje kolejne zmniejsze miejsca. Obecnie mam na swoim kitkacie jakis 1gb wolnego na wewnetrznej,obawiam sie iz po aktualizacji zrobi sie znacznie mniej i system bedzie mi grzazl spowodu malej ilosci miejsca.

      Usuń
    3. No jeśli nie ma tam karty SD to myślę, że może faktycznie być problem. Mam dość mało aplikacji i w sumie mało zostało wolnego na wewnętrznej. Nie wiem jak to ocenić w takim razie.
      W takim razie może jeśli KitKat odpowiada to warto przy nim zostać. Mój stary Galaxy Ace 2 nigdy nie chodził tak samo szybko na czwórce jak chodził na 2.3 :( No a łatwo nie można tego cofnąć (w sensie bez dodatkowych zabaw).

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. A co z wiadomością mms,można wysyłać i odbierać?

    OdpowiedzUsuń